6 tipů, které mi pomáhají zvládnout práci i rodinu.

  1. Mějte chápajícího partnera. To je velmi důležité. Mám štěstí, že ho mám;) Jednak mne podporuje v tom, abych měla práci na poloviční úvazek a mohla se věnovat i dceři, a jednak chápe, když pracuji z domova, že není uklizeno nebo navařeno, i když jsem vlastně byla celý den doma…;)
  2. Dobře si plánujte čas.  Hodně používám Google kalendář, který mám i v mobilním telefonu. Co nejvíce aktivit se snažím zapisovat, abych měla přehled, co mám ten den udělat. Na každou oblast života mám jinou barvu, takže hned vidím, jakou zanedbávám a mohu to hned napravit;)
  3. Vždy dělejte jen jednu činnost. S tímto, se přiznám, mám trochu potíž. Nejde mi úplně vypnout, když jsem s dcerkou, abych se nekoukala na mobil, zda nepřišel nový email..Pracuji ale na tom;) Je důležité se věnovat vždy jen jedné činnosti a to maximálně a ne od ní odbíhat k jiné. 
  4. Delegujte. Někomu dělá toto problém. Jinak to ale nejde, pokud se nechcete zhroutit. Nejde dělat vše. Zapojte partnera, aby vyzvedl dítě nebo nakoupil. Myslím, že většina to udělá ráda. Opět mám štěstí. Můj partner si péči o dítě vyloženě užívá;)
  5. Nastavte si upozornění v telefonu. Toto mi pomáhá hodně. Nemusím na to pořád myslet. Mám nastaveny zejména opakující se úkoly jako například: zajít k zubaři, rezervovat hodinu jógy, koupit měsíční kupon na MHD atd…
  6. Vězte, že dítě je spokojené, i když není zrovna s vámi. Je to tak. Bude se na vás těšit a vy na něj a společný čas si ještě více užijete. U mne je to přesně takto. Když jsem v práci, těším se na dcerku. Když jsem s ní, nemohu se dočkat, kdy půjdu pracovat;)